Måndag.

image245


Åter ny vecka. Phuu tycker att allt går så fort just nu. Å snart är det tentor, usch, veckan kommer definitivt inte att bli speciellt kul... Å nästan alla julklapparna är inhandlade så någon anledning att smita från böckerna har man inte heller. Men lite modespan ska jag nog hinna med ändå..

Idag blev det en kort dag i skolan så dagens kläder valdes inte helt och hållet med omsorg måste jag nog erkänna, men det här har jag iallafall på mig idag. Jeans 2 Blocks South, top H&M Organic cotton, väst Gina Tricot, halsduk Hugo Muhr. Till det lackstövlar från Vagabond. Nu måste jag sätta igång med plugget.. Hoppas ni får en trevlig eftermiddag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0