Fika.

Den planerade shoppingen gick bort igår på grund av det otäcka regnväder som tvunget skulle dra sig in över Stockholm. Men det blev istället en lång mysig fika med min syster på Coffeehouse By George på Odenplan. Deras smoothie är delicious! Det blev en mysig pratstund med lite uppdateringar från veckan som gått och från ett kortvarigt besök i Småland! Typiskt nog blev vädret bättre under fikan men shoppinghumöret lyckades tack vare regnvädret inte komma tillbaka. Väl hemma och efter en snabb titt i spegeln i hallen blev jag påmind om att mitt hår behövde sig en rejäl kur. Moisture Injection från Tony and Guy är för tillfället min bästa vän...

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0