dagens outfit.

Är riktigt trött efter en lång dag både i skolan och hemma.. Hade tvättid i eftermiddags och efter det va syster och jag och vintagespanade i Vasastan och på Kungsholmen.. På Stockholms Stadsmission hittade jag ett par riktigt fina ballerinaskor och på People like us en mysig sjal med blommor.. Såklart!

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen men tänkte bara först lägga ut en bild på dagens kläder. Lite ovant att se sig själv i ostylat nedsläppt hår men jag gillar det.. Framförallt att jag börjar få tillbaks min naturliga hårfärg.. Såhär såg jag ut idag! Tröja H&M, linne Gina Tricot, strumpbyxor Åhléns, klocka Casio, halsband mammas gamla, tygskor och mc-jacka H&M och sjal Stockholms Stadsmission.. Hoppas ni får sova gott inatt, sleep tight!!!

image484

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0