Update.

image438

Här kommer nu äntligen en update på gårdagens outfit.. Jag hade min älskade marinblå klänning från H&M Trend, röd lackväska, örhängen Indiska, svarta strumpbyxor från H&M och mina fantastiska röda lackskor med rosetter från Vagabond. Partypingla? Jajjamänsan!!!

Nu ska jag snart ta uppehåll i studierna och bege mig ut i det fina vädret på en promenad med pojkvännen.. Den efterlängtade vårjackan från Rules By Mary ska nu äntligen inhandlas... Uppdaterar med bilder på den senare.. Hoppas ni får en skön lördagsefermiddag!!!

Kommentarer
Postat av: Liina

Din nya hårfärg är vekligen fin darling.. Å klänningen va med supergullig..Puss Puss

2008-04-05 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0