Vårens MODE.

image447
Alla modebloggare passar inför varje säsong på att visa nyckelplagg som borde finnas i allas garderober.. Så jag tänkte inte vara sämre. Här kommer ett urval i vad jag anser vara dessa plagg nu inför våren... 70-tals jeansen kommer jag definitivt att införskaffa mig inom en snar framtid, och likaså herrkavajen (Filippa K) som är otroligt het! Det "art deco" inspirerade halsbandet kommer från Forever21 och är en accessoartrend som jag absolut kommer haka på. Den vippiga kjolen (Acne) har varit på tapeten ett tag och kommer även i vår och sommar att vara ett IT-plagg, likaså vita blusar (Topshop) med krås och speciella detaljer. Peeptoen kommer att vara den stora trenden när det gäller skor, gärna på pumps eller skoletter likt dessa från Forever21. Jag har redan anammat en del av dessa trenden och väntar otåligt på att leta vidare efter ytterligare plagg inför våren och sommaren..

Vilka trender hakar ni på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0