080205

Tiden bara tickar iväg, snart har en hel vecka av februari gått.  Men jag röstar för vår nu så för min del får det gärna bli både april och maj, och de fort! Min vårkänsla bara bubblar i mig och jag längtar tills jag får börja bygga upp sommargarderoben. Har varit ganska dålig på att spana på stan på senaste tiden men det ska det definitvt bli ändring på så fort tentan är avklarad på fredag!

Till helgen blir det förhoppningsvis lite party och vad passar då bättre än att redan nu börja fundera på partyoutfiten. Än sålänge tycker jag att det funkar att helt klä sig i svart och så här hade jag gärna varit uppsnoffad! Klänning Monki, overknees Topshop, clutch och pumps Marc Jacobs, armband MiuMiu och örhängen UO. För att lätta upp det svarta funkar det utmärkt att sätta färg på accessoarerna.. Jag tycker att guld är optimalt!

image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0