080211

image375

Idag sitter jag på jobbet på förmiddagen, men ska snart springa iväg till universitetet.. Har ägnat delar av förmiddagen till att spana efter en ny mobil.. Mitt abonnemang går ut snart och jag vill gärna byta... Skulle vilja ha en SonyEricsson igen.. Tröttnar så fort på mobiler så den här gången måste det bli någon rolig och färgglad. Funderar på den nya ROSA walkmanmobilen W580i... Visst är den tjejig!!! Senare i eftermiddag blir det fika med Elin på stan och eventuellt lite shopping om budgeten tillåter.. Hoppas på att Scorett har fått in pumpsen med träklack. Vill ha!



Kommentarer
Postat av: liv

Hej anna :) Min syster har den rosa walkmannendu har på bilden där...hon är supernöjd med den! Den är verkligen söt=) Hoppas allt är bra med dig annars?? Kram!

2008-02-13 @ 00:02:52
URL: http://liiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0