Dagens önskan.

image389


Sommaren är på gång, helt klart! Riktigt skönt och soligt har det varit hela kvällen.. Har varit och köpt tyg till en kjol på stan så ska strax sätta mig och försöka få ihop nått fint till Marias party imorgon.. KVällen närmar sig också men den blir lugn för min del.. Är helt slut efter veckan som gått..

Så här hade jag gärna sett uta idag! Stentvättade jeans, linne och heels Topshop, väska Miu Miu, solglasögon UO och halsband från Net-a-Porter. Älskar de röda heelsen från Topshop. Riktigt fina till brunbrända ben nu i vår och sommar.. Nu ska jag sätta mig vid symaskinen... Hoppas på update senare. Hoppas ni får en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0