U.O.

Väl inne på Urban Outfitters hemsida kan man bli fast i timmar, och att överge pluggandet för modespan är aldrig fel.. Hittar som vanligt en massa underbara accessoarer som jag gärna skulle ha i min ägo. Tyvärr så skickar de inte overseas så jag får helt enkelt sikta in mig på en resa till USA inom kort. Älskar fickuret i kedja, och de sensuella örhängena.. Geekbrillorna är helt i stil med de som jag har tänkt mig, och dessutom i linje med min ekonomi. Vet att min syster är måttligt förtjust i vingörhängena, och jag håller helt klart med henne om att de är grymma. Klockan från Casio ligger också långt upp på önskelistan.. Vilken accessoar är din favorit?

image364

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0