Bröllop.

Idag är det dags för bröllop! Anna och Fredrik ska äntligen gifta sig.. Inte så ofta man går på bröllop så det ska verkligen bli kul.. Lite svårt att veta vad man ska ha på sig dock, men något ska jag väl lyckas gräva fram ur garderoben.. Svart och vitt går i vanliga fall bort när det är bröllop men jag och många med mig kommer faktiskt trots vett och etikett att ha svart outfit! Tycker faktiskt att en kalasig svart outfit passar utmärkt! Funderar på att ta mitt svarta tubtopslinne med paljetter från Gina Tricot, svart vippig kjol MQ/Zoul, vinröda strumpbyxor och senapsgula pumps?! Vad tror ni om det? Uppdaterar med bilder från bröllopet efter helgen.. Då kommer förhoppningsvis även lite bilder från jullovet i Småland.. Hoppas ni får en underbar helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0