Julens karameller.

Julhelgen har bjudit på mycket roligheter hemma i Småland med alla vänner. Fredán den 21 december spenderades på PM med några glas vin, drinkar och världens bästa Madde! Kvällen till ära invigde jag min vita body från American Apparel. Till den hade jag svart vippig kjol från MQ/Zoul, vinröda strumpbyxor från H&M, svarta skoletter från Bianco ett skärp som varit mammas.

                   

Julafton firades med familjen hemma hos mina föräldrar. Trots att det va självaste julafton åkte den svarta fodralklänningen från American Apparel på.

              

Juldagen va det dags för party, hemma hos Madde! Bodyn och den vippiga kjolen hängde då med en runda till. Nyårsafton firades hemma hos Richard, en av pojkvännens kompisar. Kvällen blev lyckad och jag trivdes oerhört bra i den silverfärgade ballerinaklänningen från VILA. Lina, en av mina bästa vänner passade på att fylla år i samma veva så det blev självklart lite party hos henne också. Boxtoppen "JOY" från MTWTFSS WEEKDAY, juklapp från syster, invigdes tillsammans med den älskade fodralklänningen. Jul- och nyårsledigheten avslutades sedan tillsist med bröllop. Pojkvännens kusin Fredrik fick äntligen sin Anna. Jag piffade då till den vippiga kjolen en aning med ett paljettlinne och ett sidenband. Till det svarta strumpbyxor och lejongula pumps från H&M.

Mitt 2007 fullbordades med det på utmärkt sätt. Hoppas ni alla får ett fantastiskt 2008!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0