080624.

Godmorgon! Idag kommer bli en fullspäckad dag i min kalender.. Nu på morgonen ska jag tillsammans med Anna och Johanna slutföra en hel del jobb och vid lunch springer vi en runda på rean.. Hoppas att jag lyckas hitta platåpumpsen från Acne, wish me luck! Hade även tänkt hinna med ZARA, Nathalie Shuterman och Filippa K.. I eftermiddag ska jag träffa Johanna på stan för ytterligare en runda på rean och ikväll väntar världens största hög med räkningar som måste betalas, mindre kul så här i shoppingtider.. Hoppas ni får en skön dag.. Uppdaterar med eventuella fynd senare!


Kommentarer
Postat av: leia

ja...årets midsommar var riktigt härlig!



Men du verkar minsann ha en rolig dag framför dig idag:) här är det fullt upp med å fixa inför systers bröllop...



Håller såklart tummarna för att du lyckas knipa skorna!!! Och då kommer jag även att vara lite avis:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0