ute i det gröna.


Nu är jag tillbaka efter dagens picknick i Tegnérlunden.. Mycket gott fika bjöds det på, och äntligen fick man träffa kusinerna igen.. På bilderna ovan är det jag och lillasyster Elin och pojkvännerna, men även kusin Marcus, flickvännen Marie och lille Samuel. På mig hade jag linneklänning från MQ, klocka Casio, halsband Charm by Pilgrim och gladiatorsandaler från Laredoute.. Nu ska jag kila iväg och träffa Johanna en sväng.. Hoppas ni får en skön söndagkväll... Heja Sverige på Råsunda!!!

Kommentarer
Postat av: leia

mysigt värre ser det ut minsann när systrarna fashion picknickar:)



vill så gärna ha sandalerna jag med...men de finns inte i min stl...om dom inte råkar vara väldigt små i stl....snälla säg att de är det:)



nya designen blev riktigt lyckad!!! Har du å elin pratat nå´t om picknicken?



kramar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0