Nytt till håret!

image432

Igår när jag gick förbi Åhléns på vägen hem upptäckte jag till min stora förtjusning att de hade nedsatta produkter från Sachajuan. Va bara tvungen att gå in och plocka på mig lite. Nu efter färgningen av håret behöver det all vård det kan få.. Så en Hair Repair och ett Serum blev det. Älskar hårinpackningen och kommer inte att byta ut den mot någon annan. I all hast fick jag även med mig en flaska Root Lift. Kan behövas i mitt ganska platta men förhållandevis numer tjocka hår. Känns bra att äntligen ha dessa produkter hemma efter att ha varit utan nu några veckor. Skynda till Åhléns och fyll upp ditt förråd också!!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar dem också.. Kram

2008-03-29 @ 09:21:06
Postat av: Emma

har velat testa dem länge..

2008-03-29 @ 09:22:49
URL: http://emmasordal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0