agenda:onsdag

God morgon! Idag startade jag dagen med en rejäl frukost.. Havregrynsgröt, grov smörgås och ett glas juice, det kallar jag dunder frukost! Nu väntar skolan och många timmars arbete med både term-paper och valuation report. Det är inlämning imorgon så helst skulle det skickas in idag.. Senare i eftermiddag är det föreläsning och sen ska jag försöka hinna till M.U.S och se om jag hittar berry. Ikväll blir det förhoppningsvis också några glas vin med Sara.. Hoppas ni får en skön onsdag!!!

Update: Tyvärr blev det inget vin ikväll med Sara och inte hann jag med att gå till M.U.S heller.. Får försöka hinna med det i morgon istället.. Nu ska jag titta på One Tree Hill och försöka få i mig lite att äta.. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0