fokus:shorts


Hitta din egen favorit bland sommarens alla shortsmodeller.. Enligt modebloggerskan Elin Kling är det följande modeller som gäller i sommar och som du bara inte får missa att inhandla. Min personliga favorit är såklart de traditionella 501:orna från Levis!

Längsta upp till vänster, sommarens modefluga nämligen skinnshortsen från Dagmar, nere till vänster favoriterna 501 Levis och till höger highwaist shorts med svarta detaljer såklart från stilsäkra Acne.

Tips: Bär shortsen till pumps eller heels, gärna med riktigt hög klack!

Kommentarer
Postat av: leia

skoj att du blev glad! Lägger till dig i min länklista också....antar att det är ok.



haha...ja,jag vette tusan om klingans shortstips... dom från dagmar är i mina ögon vrålfula om dom inte sitter på väldigt rätt person...och de andra ska man ju ha toksnygga ben i....det är snyggt men funkar inte på mig....så jag får köra på en tight lite längre modell med uppvik om jag vill ha shorts.



hmm....det var kanske dagens tråkigaste och ointressantaste inlägg...;) sorry.

kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0