i´m done.

Gårdagskvällen blev mycket lyckad och nu kan jag verkligen pusta ut ordentligt.. Efter tentan satte vi oss på Syster&Brors uteservering och tog några öl.. Riktigt mysigt att bara koppla av med sina kära klasskompisar en sista gång på skolimrådet. Efter många varma och glassiga timmar i solen gick vi vidare till ytterligare uteserveringar ot ytterligare några öl.. Tillslut avslutade vi med riktigt party i sektionslokalen på skolan, och där fanns det gott om dricka vill jag lova! Idag är jag lite tung i huvudet men det är väl självförvållat antar jag. Nu ska jag hoppa i duschen och välja kläder för att sedan möta upp världens bästa Antonia för en shoppingrunda.. Hoppas ni får en skön dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0