söndag.

Solen skiner ute och vädret är underbart i Stockholm idag. Nu kommer iallafall jag att kalla vädret för sommar från och med nu! På morgonen hade jag helt och hållet ställt in mig på att plugga idag och lägga huvudet i min 600 sidor tjocka bok om aktieportföljer, på engelska. Men när jag skulle sätta mig hittade jag inte boken.. Den är spårlöst försvunnen och jag hittar den inte någonstans.. Så nu har jag helt plötsligt ingenting att göra idag.. haha.. Men jag funderar på om jag skulle slänga på mig lite kläder och gå ut på en långpromenad i solen.. Ja det ska jag!  See you all later!!!

Kommentarer
Postat av: elli

den kommer från HM, det är en top ;)

2008-05-04 @ 11:06:43
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0