Klappdags.

Vaknade med migrän i morse och kom därför upp lite senare än vad jag hade tänkt mig. Skulle sätta igång tidigt att plugga tänkte jag så att eftermiddagen och kvällen kunde ägnas åt annat, men så blev det inte.

Sitter just nu och funderar på vad jag önskar mig i julklapp, dessvärre känns det som att min kreativitet är som bortblåst just nu. Men den bruna skinnplånboken från Rizzo står högt upp på önskelistan iallfall och lika så storkoftan från Filippa K. Koftor är min garderob i stort behov av. Ny parfym skulle jag också behöva uppdatera mig lite med.. Kanske Hugo Boss - Femme, Gucci - Envy Me eller Chanel - Change, alla tre lika ljuvliga. Igår tittade jag en runda på glitzy.se och hittade då denna fantastiskt snygga storskjorta. Har även spanat in dessa otroliga örhängen från Philippa Holland. Vill ha! Geekbrillorna är ju ett av årets måsten så detta ursnygga par från Initium finns ockå med på listan. Skulle faktiskt behöva en svart body också, älskar American Apparels med halvkort arm. Väskor är alltid poppis, älskar väskor! Skulle nog kunna ha hela lägenheten full av dem tror jag. Denna från Botkier är grymt snygg. Fortfarande inne på klappar så behöver jag nya skinnhandskar också. Är också lite sugen på torgvantarna från Indiska... Har länge tänkt införskaffa mig ett par snygga Jodpurs, och hittade ett par på Ellos, precis i den stilen som jag hade tänkt mig..  Otroligt snygga till stuprörsjeans och storskjorta. Armbandet shoppoholic från Thomas Sabo finns också med bland önskeklapparna.. Phuu, det blev en liten lista ändå... Kanske fyller på den om jag kommer på något mer... Nu ska jag fortsätta plugga en stund.. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0