Fredagsmys.

Dagen har varit riktigt stressig. Först en runda till universitetet och sen vidare till jobbet. Dagen har inte bjudit på så mycket modespan men lite internettittande har det blivit. Topshops hemsida inspirerar som vanligt och dessa gråa sötnosar fastnade jag speciellt för. Till vänster en finstickad klänning och till höger en oversize väst, lite speciell i modellen.

image163                image164

Efter en hektisk vecka både på jobbet och i plugget ser jag nu fram emot en lugn kväll i soffan med en massa popcorn, MUMS! Kanske blir lite film också efter Idol.

Kommentarer
Postat av: liv

Haha jaa=) Jag med, dem är kanon söta! Lite lättare att gå i dem nu med när man andvänt dem lite mer. Gillade verkligen din vingtage väska!! Hur fin som helst, får ta en sväng upp till storstan snart igen=) Västen var riktigt fin med, en sån skulle jag också vilja ha! Kram!

2007-11-17 @ 10:40:02
URL: http://liiv.blogg.se
Postat av: gallon.blogg.se

dom linnena var superfina!

2007-11-17 @ 21:35:23
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0