080404

Äntligen fredag igen, och ikväll blir det party.. Lilla Katarina fyllde 23 igår och det ska firas rejält med många drinkar må ni tro.. Har inte riktigt bestämt mig för outfit ännu men förmodligen blir det min nya marinblå klänning från H&M Trend som min älskade syster köpte till mig när jag fyllde år.. Fick även en klarröd lackväska som jag trånar efter att få inviga.. Hoppas att jag hinner uppdatera med bilder innan jag smiter iväg senare...

Nu ska jag bege mig till skolan för att hjälpa till i fiket.. Slutar nu till sommaren så klassen har beslutat att bege sig tre veckor till sydamerika, å då krävs det ju en hel del cash! Hoppas ni får en bra fredag!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag köpte den beiga klänningen.. Då kan vi vara fina ihop vännen.. Puss

2008-04-04 @ 11:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0