soligt på västkusten.

Onsdagen och torsdagen spenderades på underbara Västkusten med syster, mamma och pappa.. Vi hann besöka Marstrand, Lysekil, Smögen, Fjällbacka och Grebbestad.. Ljuvliga orter allihop och jag kommer definitivt att återvända dit för semester nästa år. Bilder finns det såklart i massvis men här kommer ett litet smakprov vad minisemestern bjö på i klädväg. I Lysekil hade jag en hemmasydd klänning som jag fått av mormor, skor från WERA och skärp som jag köpt vintage. I Smögen gick jag klädd i mina älskade sandaler från Rules By Mary, linne från Monki och hemmasydd kjol i sommarfärgen rosa.. Axelremsväskan från Mulberry hänger som vanligt med.. Två riktigt mysiga sommaroutfiter enligt mig, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Mia

Heej! Vill bara säga att jag älskar din blogg, jag och mina vänner är helt beroende av den! Jag läser den så ofta jag kan..Men du borde upptatera lite mera! Hade bra!

2008-08-10 @ 17:24:57
Postat av: Mia

Heej! Vill bara säga att jag älskar din blogg, jag och mina vänner är helt beroende av den! Jag läser den så ofta jag kan..Men du borde upptatera lite mera! Hade bra!

2008-08-10 @ 17:25:26
Postat av: Irma

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 21:34:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0