080207

Trött på att plugga nu, men i morgon är det tentadags och sen ledigt nästan en månad innan plugget kör igång igen. Det ska bli så otroligt skönt.. Har varit i skolan en stund på morgonen och nu sitter jag hemma hos Elin. Vi har oerhört kul ihop jag och min syster och just nu tar vi varje tillfälle som finns att umgås. Även om det denna veckan har handlat om tentaplugg.

I helgen och nästa vecka kommer aktiviteterna som tur är bli annorlunda. Längtar efter shopping i söders second hand butiker! Hoppas på att kunna göra några efterlängtade fynd. Är bland annat på jakt efter några sköna geekbågar samt en portfölj i skinn. Hoppas på jaktlycka!

Nu måste jag återgå till böckerna! Uppdaterar med dagens outfit senare.. Ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0