en dagens.

Äntligen semester, och lugn och ro i några veckor.. Nu jar jag precis kommit hem från jobbet efter en lång dag med inte överdrivet mycket jobb på agendan. På lunchen gick jag, Linnea och Sofia en runda till Gucci och Nathalie Shuterman i hopp om fynd men ingen shoppinglycka idag tyvärr.. Såhär klädde jag mig iallafall, denna tisdag. Linne H&M, blommig kjol hemmasydd, skärp vintage, jeansjacka Palaz, sandaler Rules By Mary och väska Mulberry.. När jag ser de här bilderna så inser jag att beslutet om att klippa luggen var lyckat, jag gillar! Vad tycker ni, hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: leia

snyggt som tusan....om ändå jag kunde ha en lugg som låg så snyggt....men nää här är det virvlar överallt...ser ut som ett troll varje morgon och så måste jag trixa upp luggen på nå´t sätt:(



kram o ha en härlig semester....hör av dig om du vill ta en shoppingtur/lunch/ett glas vin eller nå´t en vacker semesterdag...vore trevligt minsann!

Postat av: Fia

Ha det jättebra på semestern! Vi ses!

2008-07-16 @ 10:38:22
URL: http://fiiiiia.blogg.se/
Postat av: Jesper

Hiss tror jag... Jo Hiss!

2008-07-18 @ 08:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0