i love myrorna.


Idag har jag inte gjort mycket, men det har varit väldigt skönt att bara ta det lugnt. D har åkt till småland, så jag är dessutom hemma själv hela veckan.. På förmiddagen tog jag en filt och Sofis Mode och la mig på innergården i solen.. Skönt att äntligen få lite färg på kinderna, vilket inte hinns med i veckorna.. Efter lunch tog jag en liten promenad ner till second hand-butikerna vid Odenplan och fyndade denna otroligt söta plicerade kjol för inga pengar alls på Myrorna.. Den går lite nedanför knät och kommer bli riktigt fin till ett vitt oversizelinne, frizzigt hår och gladiatorsandaler.. Nu ska jag göra lite smootie och kila ut i solen igen.. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt du kommer vara i den darling!

2008-07-12 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0