lunch med tjejerna.

Nu har jag precis kommit hem efter en otroligt mysig lunch med tjejerna på kontoret.. Söta Kajsa fyller år idag och det firade vi med vin minsann.. Grattis igen vännen!! Nu ska jag städa lite i lägenheten och packa klart väskan som står halvpackad.. Inget jag ser fram emot direlt eftersom jag nog vågar påstå att jag är sämst på att bara ta med mig det nödvändigaste.. Såhär såg jag ut idag när jag kilade på stan! Jeansshorts avklippta Fornarina, linne Topshop, halsband Pilgrim, glajjor Topshop, clutch vintage (syrrans) och sandaler Rules By Mary.. Idag fick även min svarta Kronan-cykel följa med.. Förstår inte varför jag inte cyklar oftare, måste bli ändring på det.. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0