coffeehouse by george.


Nu ska jag snart till Odenplan och fika med mina två underbara vänner, Antonia och Maria.. Som vanligt är det favorithaket Coffee House By George på Karlbergsvägen som gäller.. Nu har de äntligen öppnat sin uteservering så antalet söndagar där framöver kommer bli många vill jag lova.. Hoppas på några mysiga bilder att publicera senare..

Update: Fikan va otroligt mysig och vi fick verkligen prata av oss från veckan som gått.. Åå så bestämde vi att det ska bli afterwork minst en gång i veckan framöver, mycket bra! På mig hade jag klänning MQ, leggings H&M, nagellack Depend, klocka Casio, gladiatorsandaler Laredoute och väska Mulberry.. Nu blir det fotboll, heja Tyskland!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Tack söta:)ler Ja jag gillar också den Coffee House By George,bästa latten runt Odenplan:)!

2008-06-08 @ 21:27:59
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Tack söta:)ler Ja jag gillar också den Coffee House By George,bästa latten runt Odenplan:)!

2008-06-08 @ 21:29:42
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0