for guys.


Har varit lite dålig på att uppdatera med trendtips för killar den senaste tiden men här kommer ett rykande färskt tips på vad jag tycker är hett just nu. Chinosen är sommarens IT-plagg så om du inte har några i garderoben måste du kila iväg och skaffa dig ett par.. Dessa är grå och från H&M och kan bli dina för en otroligt liten peng, finns även i beige. Teen är från WESC och finns redan i butik här i Stockholm.. Skorna är mina favoriter, kombinerade mocka och tygskor från Paul Smith och skärpet med marin känsla är från Saddler.. Haka på, vetja!

Kommentarer
Postat av: Erik

Tja! Snygg WESC-tee måste jag hålla med om! Chinos, är de den modellen med snöre i midjan från H&M? Isf var jag och kollade efter dem idag, men fanns bara ca tre storlekar för stort kvar:P Snygg layout! /Erik

2008-06-17 @ 21:10:55
URL: http://ingvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0