heja sverige!

Idag är det Sveriges tur att inta Fotbolls-EM och jag liksom många med mig kommer självklart sitta bänkade för avspark klockan 21.00.. Om vädret tillåter blir det Kungsan och storbilds-TV med vännerna, vilket verkar ganska hopplöst just nu om man tittar ut.. Annars blir det Johannas tv-soffa, vilket inte är helt fel det heller.. Redan 10 juni idag, helt sjukt vad fort dagarna går, och nästa vecka är det midsommar och mina planer är inte de mest planerade och genomtänkta kan jag säga men vi får hoppas att det dyker upp nått riktigt kul.. Småland blir det iallafall! Vad hittar ni på vid midsommar?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. =)

2008-06-10 @ 08:47:56
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0