Pluggfredag.

Nu har tentaplugget dragit igång på riktigt och det känns som att det är det ända som kommer hinnas med närmaste veckan.. Visserligen måste jag väl erkänna att jag inte ansträngt mig speciell mycket när det gäller skolan de senaste månaderna så det är nog dags att ta tag i saker och ting nu.. Senare ikväll tänkte jag iallafall hinna med en runda till gymet och lite mys eftersom det är fredag.

Igår hanns det med en runda på stan med Elin på vägen hem från jobbet. Fyndade en vit t-shirt med uppkavlade armar och fickor på H&M´s dividedavdelning och ett par klarblå strumpbyxor.. Riktigt bra!

Nu ska jag smita ut en runda till affären för att fylla på godisförrådet.. Kan behövas i tentatider.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0