Lördag.

Idol-kvällen ägdes helt och hållet av Marie även om min röst innan programmets start va tillägnad Amanda. Marie kommer bli en otroligt bra IDOL, det är jag helt övertygad om!

Tidigt upp i morse för idag blir det plugg för hela slanten.. Tentorna i microekonomi och finansmarknadsanalys närmar sig med stormsteg, så det är bara för mig att köra på. Sjukt mycket att läsa och riktigt mycket teori som måste sätta sig. Usch, jag känner mig alldeles uppgiven och orklös, har ingen energi eller motivation alls. Men jag ska försöka ta tag i mig själv och iallafall hinna läsa några artiklar idag.

.... men ikväll blir det party!!! Martin en av mina allra bästa vänner ska flytta till Chile och plugga ett år så ikväll blir det lite avskedsfest hos honom, snyft.. Update på kvällens outfit kommer senare. Ha det bra sålänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0