Fransar och Organic Cotton..

I går blev det en runda shopping på Söder! Bastoppar va vad min garderob saknade så det blev några stycken från H&M´s Organic Cotton. En dovt plommonlila (bilden) och en naturvit. Passade även på att besöka Götgatans nya Gina Tricot. Var på jakt efter nya smycken och hittade ett stort kors med lång kedja i brons, samt halsbandet på bilden nedan. Även en Organic Cotton top med båtringad hals fick det bli. Det svarta halsbandet nedan kommer komplettera min svarta tubtop-klänning från H&M perfekt! Weekday på Götgatan blev en lång erfarenhet. Någon timme spenderades utan problem på jeansavdelningen. Slutligen fastnade jag för ett par svarta highwaist-jeans från Cheap Monday! Otroligt användbara och grymt snygga!

image131  image130 



Dagen avslutades med en runda i Drottninggatans Zara-butik. Har länge spanat in deras fransväska alá Prada, så en sådan fick det bli också. Är så otroligt glad för att den äntligen har blivit min... 

Den är UNDERBAR!!! Eller vad tycks?!

image133  image134     image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0