Plugg.

I helgen blir det plugg. Tyvärr närmar sig tentorna och jag har inte satt igång med något vad gäller skolan. Phuuu, det kommer bli en lång helg känner jag på mig. Tur att man har adventsfikan på söndag att se fram emot. Kusinerna kommer allihop och sen Elin och hennes pojkvän som är på besök. Undra vad man ska bjuda på. Lite lussebullar och pepparkakor får det nog bli, det går alltid hem. Glögg eller kaffe? Hrm glögg tror jag.. Ååå längtar! By the way, här kommer en update på dagens outfit. Oversizetröja Å by Åhlens, svarta grovstickade strumpbyxor och grå knästrumpor H&M, casuals Converse och halsduk Hugo Muhr. Ha en trevlig fredagskväll!!!

image205    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0