080414

Hipp, hipp, hurra!!! Idag fyller min käre vän Christian 26 år.. Hoppas du får en underbar dag vännen och många fina paket!

Solen skiner utanför fönstret i Stockholm idag och förhoppningsvis kommer den stanna uppe länge så att man hinner få några strålar på sig innan kvällen! Idag sitter jag på jobbet hela dagen. Ska snart åka till Åkersberga på ett möte men annars blir dagen relativt stilla för min del.. Hoppas hinna träna och städa lite senare ikväll innan nya avsnittet av OTH väntar! Hoppas ni får en underbar måndag!!!

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Vad jobbar du med? *nyfiken* Är själv gammal stockholmsbo och måste säga att jag längtar tb en del.

Ha en fin dag!

2008-04-14 @ 14:19:00
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: sjuksyrran

Tack! I söderns malmö. Alltid dåligt väder som drar i från storbrittaninen...:(, lyllos dig som bor i sköna stockholm!

2008-04-14 @ 15:17:28
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0