080201

Känns sjukt att det redan är februari och man får skriva 080201, men jag klagar inte! Solen tittar fram mer för varje dag och snart kan man förhoppningsvis stoppa undan vinterjackan helt och hållet.

Igår kväll var jag på företagspresentation på ett företag som absolut kan tänkas bli min arbetsgivare i framtiden, Tenant & Partner (konsultföretag inom den ekonomiska svängen)! Klockan blev mycket, då jag och vännerna har en tendens att inte vilja gå hem tidigt då vi ses, så sent blev det! Segt att jag måste iväg till universitetet en runda nu på morgonen, men det blir åandrasidan hemgång igen om bara två timmar! Tänkte ta en runda förbi stan på vägen hem.. Det ryktas att det har kommit oemotståndliga vårkläder till Zara. Have to check it out!

Kommentarer
Postat av: Therese svensson

hej Anna. När du komemr hem I Mars då blir det shopping bara så du vet=)kram

2008-02-01 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0