Året som gick...

Syster Elin (http://flickanelins.blogg.se) utmanar mig med ett test, på vad förra året bjöd på så ,shoot!

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? nej ingenting (usch vad trist)
2. Höll du några av dina nyårslöften? haha, nej kanppast
3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? ja
5. Vilka länder besökte du? Turkiet, Danmark (inga höjdar destinationer inser jag plötsligt!)
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? en lång och härligt varm vår
7. Vilket datum år 2007 kommer du alltid att minnas? 1/5-07
8. Vad var det största du gjort 2007? blivit en bättre vän
9. Största misstaget? inget som jag kommer ihåg iallafall
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej, bara några mindre magknip
11. Bästa köpet? fransväskan från ZARA
12. Vad spenderade du mest pengar på? utlandsresor, kläder
13. Gjorde någon dig riktigt glad? ja, min famlij på många sätt!
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2007? oh laura - Release me
15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? ingen skillnad
16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåtts med famlijen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? impulsshoppat
18. Hur tillbringade du julen? vänner, familj & släkt
19. Blev du kär under 2007? nej (har pojkvän)
20. Hur många one-night-stands? inga
21. Favoritprogram på tv? greys anatomy, one tree hill
22. Hatar du någon nu som du inte hatat i början av året? nej
23. Den bästa boken du läste i år? carolina gynning, egogirl
24. Största musikaliska upptäckten? ingen tyvärr, även om jag önskar att jag kunde sjunga
25. Något du önskade dig och fick? haha, ja en ny plånbok från Rizzo
26. Något du önskade dig men inte fick? macbook (ska köpas, haha)
27. Årets bästa film? the holiday
28. Vad gjorde du på din födelsedag? drack drinkar med mina närmaste vänner
29. Finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre? min familj, mina vänner och min pojkvän
30. Vad fick dig att må bra? sommar
31. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen direkt
32. Vem saknade du? smulan (min första häst)
33. De bästa nya människorna du träffade? jättemånga nya underbara vänner under 2007

Mycket kul test! Man inser helt plötsligt vad man helt och hållet har missat... Massor med saker som jag måste se till att uträtta under 2008..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0