080117

Kommer bli en lång dag idag! Känner av en muskelbristning i benet och har riktigt ont faktiskt, och att vara på jobbet känns ganska jobbigt med smärtan. Men det är tur att Voltaren har en grym gel för muskelskador, so I´m keeping up!

Igår kväll va jag på middag hos syster Elin, och ett par glas vin blev det också! Mycket trevligt, Tack för igår Elin!

Idag blir det arbete till sena eftermiddagen och sen kanske en runda shopping på vägen hem ifall musklerna tillåter. Har hört att H&M divided i Gallerian har fått in schyssta skinnjackor (mc-modell), have to check them out! Skulle vilja ha en grå eller svart tror jag.. Uppdaterar med dagens outfit senare. Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: tess

jag jobbar som reklamassistent på ett stort företag och det inkluderar att vara fotoassistent och även modell ibland när det behövs:) kul att hitta på din blogg! gillar din stil verkligen!

2008-01-17 @ 10:35:51
URL: http://trescz.blogg.se
Postat av: tess

nej du hittar mig faktiskt i dalarnas skogar. bor i borlänge men jobbar i insjön. förhoppningsvis tar jag mig härifrån snart till något lite större:)

2008-01-17 @ 14:05:51
URL: http://trescz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0