080329

Idag väntar shopping, med D, Elin och O. Ska bli kul att uppatera sig lite i vad Stockholm har att erbjuda inför vår och sommar. Har spanat in en oerhört söt vårjacka med kavlad arm och stor krage från Rules By Mary. Kanske ska passa på att önska mig den av pojkvännen.. Ska nämligen få lite mer födelsedagsgåvor!! Är även på jakt efter ett par nya tygskor. Mina Keds börjar sjunga på sista versen och skulle verkligen behöva byta ut dem. Hoppas på guldjakt förbi Topshop också. Så mycket fint därifrån som man vill ha. Hoppas bara att butikens utbud stämmer någorlunda överens med hemsidan så att man kan gotta sig i alla underbara plagg. Nu ska jag hoppa i duschen och sedan dra mig neråt stan.. Hoppas kunna uppdatera med lite nytt i garderoben senare..

Njut nu av det fina vädret som iallafall Stockholm bjuder på idag.. Hoppas ni får en underbar lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0