rosiga kinder.

Har precis ätit fredagsmat och varvat ner efter en härlig eftermiddag i solen.. Efter skolan mötte jag upp Sara för en fika och sen blev det en runda shopping i vårsolen.. Idag har solen varit riktigt varm i Stockholm och termometern mätte 25 grader nu ikväll! Jag är inte den som klagar, soldyrkare som jag är.. Kinderna har tillochmed blivit lite rosiga..

Morgondagen kommer tyvärr att ägnas åt studier, men jag kommer definitivt att lägga mig ute på en filt och njuta i solen.. Nu ska jag se senaste avsnittet av Greys Anatomy och mysa lite i soffan.. Hoppas ni får en skön fredagkväll!!!


Kommentarer
Postat av: PATSYPLACE

Låter mys att titta på Grey's! :) Det är världens bästa program.

Ha en trevlig kväll! :D

2008-05-09 @ 21:16:57
URL: http://PATSYPLACE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0